點解企業揀 Bowtie?

Bowtie 公司醫療保險幫企業吸引和留住人才,一直備受各行各業的僱主信賴。

企業客戶故事

Bowtie 嘅計劃非常全面,而且經濟實惠。為咗實踐對員工健康嘅承諾,Prenetics 將原本 80% 保障額提升到 100%。
Samantha Kwok
Vice President, People & Operations
閱讀客戶故事
Peter Chan
樹洞香港創辦人
老細揀咩畀員工反映咗公司嘅價錢觀,於是我揀咗間與時並進、貼地、可靠嘅保險公司。
Terence Hon
Co-founder, GreenPrice
我哋想搵一間有相似 Brand Image 嘅保險公司,當時見到 Bowtie 就覺得好適合。
Vegas Ho
Director of People, Preface
同 Bowtie 嘅合作去到第 2 年,好多同事都主動同我講覺得個平台好好用。
Julian Anderson
Founder, Divit
使用 Bowtie 非常簡單,我們能夠線上完成所有流程。
Scari Chan
People Operations Manager, Speedy Group
HR 要管理過千個同事唔容易,而 Bowtie 嘅 Onboard 程序只需要幾分鐘就完成,節省好多時間。
Ada Yeung
中西花店花藝師
我哋以前習慣入紙申請索償,但而家用咗 Bowtie 大家都可以慳返啲時間,成個程序都簡單咗!
Hacene Taibi
Cofounder and CEO, Bistrochat
對我哋嚟講理想的團體醫療保險必須具競爭力、快速且可線上辦理,喺香港我哋認為 Bowtie 最符合呢啲條件。
Edmund Wong
Director, 91App
當初由網上一路睇 Bowtie 網頁上的簡介,到再去了解成個 Plan,中間好清晰、資料好齊全。

Bowtie 點樣幫到僱主同 HR?

Celine Wong
創辦人
「除咗薪金,我哋相信公司醫保係第一步留低員工嘅方法。作為一間小型餐廳,從來無諗過市面上有咁平嘅計劃,提供到基本醫療保障之餘,仲包埋身體檢查,特別係兼職員工都買到。另外,網上平台都好易用,撳幾個制就claim到錢。」
Nancy
集團人力資源總監
「以人為先」一直喺 WeLab 嘅重要價值,同事嘅身心健康更喺我哋人才策略嘅核心一環。員工享受到一系到嘅醫療保障,更能夠參與醫保以外的健康福利,令佢哋隨時可以以最佳狀態迎接工作同生活上嘅挑戰。」
Peter 陳健欣
創辦人兼董事總經理
「身為一位心理學家兼企業管理者,我相信一個安心嘅工作環境係令團隊充分發揮嘅前題,只有當解決好困擾員工嘅瑣事之後,員工先至能夠專注於真正重要嘅工作上。Bowtie 公司醫保就正正做到呢一點。我同團隊都好欣賞計劃嘅易用性、透明度,以及保障程度。從僱主嘅角度睇,Bowtie 亦都係一個經濟實惠嘅方案,適合想為員工提供最好福利嘅中小企。」
Sarah Tong
共同創辦人
「公司醫保包埋中醫,非常合時宜,同事都好鐘意呢個保障。同埋,網上平台令員工隨時隨地claim錢,方便又易用,仲慳左唔最少行政工作,實現無紙化。」
蘇俊軒
共同創辦人兼行政總裁
「Bowtie 嘅公司醫保對於初創公司嚟講,價錢負擔得到之餘,包嘅保障都好闊。另外,自助嘅網上平台可以令員工自己索償,大大減少咗複雜嘅程序,令我哋能夠將更多資源投入喺員工同提升公司競爭力。」
Mandy Hau
集團營運官 – 人力資源及行政總部
「一站式管理平台先進易用,處理 200 人嘅醫保變得簡單、快捷;全程都有團體醫保專員細心講解同跟進,徹底顛覆我哋對虛擬保險嘅想像。」

Bowtie 公司醫保幫你
慳錢、慳時間

無論公司規模大小和預算範圍,Bowtie 都有符合你需要的選擇。
立即了解更多!
備註:
以上內容為客戶經驗分享,僅作參考之用,不構成銷售或推廣之要約或建議。
有關產品詳細條款及細則,請參閱相關產品網站及保單。顧客應按公司實際需要選購合適的保險產品。